Sidor

4 nov. 2013

Filminspelning



I dagarna två filmade vi våra första scener till filmen som går under arbetsnamnet Sweet Shine. Jäkligt mycket skulle hinnas med så det var stressigt, intensivt och många snabba beslut att fatta. Och jag har inte vanan inne att göra dansfilm! Att närbilder är a och o för dansfilm har jag förstått och jag tror att det blev aningens för få sådana tyvärr.  Eftersom vi inte kommer kunna filma om scenerna så hoppas jag på att kunna skapa energi genom klippningen. Återstår att se om jag lyckas! 

Det hade regnat men var uppehåll när vi filmade utomhus, tur!
I övrigt filmade vi i ett klassrum

Tack för en monitor, hade inte klarat mig utan!














Filmens fyra huvudkaraktärer!



Thorbjörn bakom filmkameran, jag instruerar och Emelie höll reda på allt annat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar